Pristatymas

Prekės siunčiamos/pristatomos į terminalus kiekvieną darbo dieną.

  • Atsiėmimas VALGOMOSDEKORACIJOS.LT PASAUGOJIMO LPEXPRESS terminale Vilniuje.
    • Adresas:  (Zujūnų g. 1  arba Zujūnų g. 5. Vilniuje/Pilaitė). Terminalas lauke PC “Norfa”. Darbo laikas I-VII 00:00 – 24:00. Užsakymą turite atsiimti per 72 val. nuo sms pranešimo gavimo. ATVYKITE ATSIIMTI TIK TADA, KAIP GAUSITE SMS PRANEŠIMĄ SU ATSIĖMIMO KODU.
    • Siuntinys pristatomas į terminalą, už 2,00 eur. mokestį.

 

  • Atsiėmimas LPEXPRESS terminale.
    • Užsakymą atsiimate jums artimiausiame LPEXPRESS terminale.
    • Prekių užsakymo metu reikia pasirinkti jums artimiausią terminalą.
    • Terminalai veikia visą parą. Atsiimti galite bet kuriuo paros metu.
    • Pristatymo terminas 1-2 d.d. nuo išsiuntimo.
    • Siuntimo kaina 3,00 eur.

 

  • Atsiėmimas OMNIVA terminale.
    • Užsakymą atsiimate jums artimiausiame OMNIVA terminale.
    • Prekių užsakymo metu reikia pasirinkti jums artimiausią terminalą.
    • Terminalai veikia visą parą. Atsiimti galite bet kuriuo paros metu.
    • Pristatymo terminas 1-2 d.d. nuo išsiuntimo.
    • Siuntimo kaina 3,00 eur.

 

  • Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą.
    • Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
    • Prieš atvažiuodamas kurjeris jus informuos skambučiu arba sms žinute.
    • Pristatymo kaina nuo 5,00 eur.

 

  • Prekių pristatymas į užsienio šalis.
    • Kreiptis el. paštu info@valgomosdekoracijos.lt

 

SVARBU!

Maketas su pirkėju nėra derinamas jeigu pastabose nenurodėte, jog pageidaujate peržiūrėti maketą prieš išsiuntimą!  

Prekių pristatymo paslaugas teikiant tretiesiems asmenims, mes negalime būti atsakingi už siuntinio vėlavimą ar praradimą, bet kokį trečiųjų asmenų veikimą ar neveikimą, ar kitokį įvykį nuo to momento, kai siuntinys buvo perduotas pristatymo paslaugas teikiantiems tretiesiems asmenimis.

Tuo atveju, jeigu užsakytos prekės pakuotė, kurią Jūs gavote, turi išorinių defektų, Jūs apie tai turite informuoti kurjerį prekių pristatymo metu. Tuo atveju, jeigu yra nustatomas vidinis prekės pažeidimas, kuris nebuvo matomas prekių pristatymo metu ir nėra sąlygotas natūralaus prekės nusidėvėjimo, Jūs turėtumėte susisiekti tiesiogiai su prekes pristačiusia įmone, kuri yra atsakinga už prekės pažeidimą.